Home · Over ons · Producten & Diensten · Support · Service Centre · Webmail |
Onze support werpt vruchten af! |
Handboek Het handboek is een online verzameling van kennis over onze producten & diensten. Het handboek ondergaat continue veranderingen zodat de beschikbare informatie up-to-date blijft. Klik hier om naar het handboek te gaan! |
Support tickets Het Support Ticket systeem is een e-mail- en webbased oplossing voor de helpdesk. Indien u een vraag stelt zal deze worden opgenomen in het systeem en kunnen wij alle correspondentie met u teruglezen. Bijvoorbeeld voor het sneller oplossen van terugkomende vragen en of problemen. U kunt via het Service Centre maar ook via de verschillende e-mail adressen (zie Contact) een Support Ticket openen. | |
Nieuws Mededelingen over onze infrastructuur kunt u altijd vinden op onze website maar het is ook mogelijk om u in te schrijven op de mailinglist zodat u meteen op de hoogte bent van veranderingen binnen onze infrastructuur. Wij raden u aan om ingeschreven te staan op deze mailinglist zodat u op de hoogte blijft. U kunt zich inschrijven op de mailinglist via het Service Centre. |
Service Centre Het Service Centre is een beveiligde website die alleen voor klanten beschikbaar is. In het Service Centre kunt u als klant uw producten & diensten beheren. Heeft u nog geen gebruikersnaam en wachtwoord combinatie? Neem contact op met support@dinamite.nl. Het Service Centre kunt u vinden op https://service.dinamite.nl (let op het slotje onderaan uw browser, dit geeft aan dat de beveiligde verbinding actief is). |
Vragen? Stel ze direct! |