Dinamite Internet Services
Onze support werpt vruchten af!

Handboek

Het handboek is een online verzameling van kennis over onze producten & diensten.

Het handboek ondergaat continue veranderingen zodat de beschikbare informatie up-to-date blijft.

Klik hier om naar het handboek te gaan!
  Support tickets

Het Support Ticket systeem is een e-mail- en webbased oplossing voor de helpdesk. Indien u een vraag stelt zal deze worden opgenomen in het systeem en kunnen wij alle correspondentie met u teruglezen. Bijvoorbeeld voor het sneller oplossen van terugkomende vragen en of problemen.

U kunt via het Service Centre maar ook via de verschillende e-mail adressen (zie Contact) een Support Ticket openen.
 
Nieuws

Mededelingen over onze infrastructuur kunt u altijd vinden op onze website maar het is ook mogelijk om u in te schrijven op de mailinglist zodat u meteen op de hoogte bent van veranderingen binnen onze infrastructuur.

Wij raden u aan om ingeschreven te staan op deze mailinglist zodat u op de hoogte blijft.

U kunt zich inschrijven op de mailinglist via het Service Centre.
  Service Centre

Het Service Centre is een beveiligde website die alleen voor klanten beschikbaar is. In het Service Centre kunt u als klant uw producten & diensten beheren. Heeft u nog geen gebruikersnaam en wachtwoord combinatie? Neem contact op met support@dinamite.nl.

Het Service Centre kunt u vinden op https://service.dinamite.nl (let op het slotje onderaan uw browser, dit geeft aan dat de beveiligde verbinding actief is).